solstikkan

en sprallig person med harmoni

dagvild

Kategori: Mitt liv

Idag vaknade jag och blev irriterad då min sambo inte var i sängen, jag hoppade upp och kollade vad klockan var, 07.28, jag tänkte att han är skadad som går upp så tidigt en helg för astt spela dator. Nästan så att jag var påväg att hoppa upp och gå till gästrummet och klaga lite.

 Sen insåg jag att det är ju tisdag idag och imorgon är det en vecka kvar tills min syster kommer=), till jag kom på mig själv med att det är måndag.. Suck! jag som tänkte att det är redan mitten av veckan. Man har ju blivit dagvild och senil efter helgen både med party och jobb.

Igår var jag så trött att vi åkte till lilla italien, jag tog en kycklingsallad och Niklas en pizza, sen åkte vi på godissvampen och köpte lördagsgodis i efterskott. Sedan såg jag på bigbrother, chockad jag trodde verkligen att Patrik skulle åka ut för han var minst underhållande sen åkte vanessa, nog för att hon klagade lite mycke men iaf.

Igår började ett kul program på tv11 kl 23.30 med dragqueens i en tävling om att designa och vinna som dragqueen:D så kul, påminner om topmodel fast för män som är dragqeens, jätte underhållande, ikväll ska jag se på superstylisten jonas då jag missat det.

Kommentarer

  • moaa säger:

    Haha glömsk du är ;)



    Har frågestund nu på min blogg. Fråga gärna nå kuligt! :D

    2011-04-04 | 20:17:26
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Heter dagvill, inte dagvild :P

    2011-04-05 | 17:51:27
  • Mathilda säger:

    ååååååååååh, Hanna!!!!! Du är visst lite ordvill och knäppvill inte bara dagVILL. KNAAAS

    2011-04-05 | 18:44:35

Kommentera inlägget här: