solstikkan

en sprallig person med harmoni

Mot Norrland

Kategori: Mitt liv

Då var det bokat en hemresa för sommaren/våren i Luleå

Jag dyker upp den 9onde Juni kring 13 på eftermiddagen och åker hem den 14:e Juni vid lunchtid=) Erkänn att jag är en efterlängtad själ, Luleå blev lite tomt utan "den långa"

Det blir att se Elias student och umgås med vänner och familj.

för "dejt" med mig boka in redan nu:P

Första maj blir det att ringa och boka en tid för tatuering för mig och Elias, han ska få en tatuering i present till studenten:D vad vet vi inte ännu, spännande!!


Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Ååh, Gu vad kul. Jo jag har glömt säga det men jag ska nog ta mig ner till Sthlm i Maj. Blir nog v.21 som det ser ut just nu. =) Kraam<3

    2011-04-08 | 00:40:29
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: