solstikkan

en sprallig person med harmoni

money money

Kategori: Mitt liv

Nu känner jag att ögonlocken sjunker ner.. börjar allt bli sömnig nu efter en lång dag. Jag slutar sent idag.. suck men man får bra med pengar, och pengar gillar vi eller hur?=) ihh.. vill ha en jätte snygg orange kjol :D

Imorgon är det löning känns bra, men ska spara pengar då jag ska till Luleå snart och man ska hitta på saker hela sommaren. Idag fick jag brev från Lulebo, jag ska få pengar woho.. måste vara sedan mitt avloppsläckage som var innan jag flyttade till Stockholm då jag fick stå för självrisken själv men fick pengar av försäkringsbolaget. annars vet jag inte vad för pengar, men men tackar inte nej=) Sedan ska jag få betalt för min provjobbsdag också och från herbalife.. men det vet jag inte när det kommar då dom väntar på f-skatt eller momsregistreringsnummer, så får väl se.

Borde få det innan den 15:e nästa månad, momsregistreringsnummer vart ska ja ha fått det. om jag inte får det i samband med deklarationen. hm... jag har inte ringt skatteverket ännu, jag hade tänkt ta itu med det efter påsken.. det känns jätte svårt.

Idag har jag iaf bokat ny tid för naglarna jag ska dit den 21:a kl 11.00 :D jag funderar på att göra hm.. med glitter haha jag ääälskar glitter, annars ska jag göra fruktsallad, oj så fint! men det hade jag velat ha på sommaren också :P

Kommentarer

  • Kossi säger:

    Du går in på www.skatteverket.se och beställer en f-skattesedel :)

    2011-04-21 | 08:23:59

Kommentera inlägget här: