solstikkan

en sprallig person med harmoni

Uppdatering från gårdagen

Kategori: Mitt liv

Uppdatering från gårdagen

Igår gick vi upp i tid för att hinna göra något med min lillasyster, vi tänkte åka til nacka forum och fika. Moa hade packat klart och vi gick ut till bilen, då min sambo insåg att han inte har ploppen för att öppna garaget. Den har han glömt i bilen så vi tar oss inte iväg. Han ringer en tekniker som kan komma om ca 2-3 timmar och sedan sitter han ute och väntar på om någon annan ska hämta sin bil. Jag och Moa hann bara gå upp så ringde han och vi kunde få tag i bilen och åka iväg:D

Vi hann till Nacka Forum och där åt vi asiatisk buffé och sedan shopapde jag 2 t-shirtar och en hood:D



Sedan åkte vi och lämnade av Moa och åkte vidare till Niklas kompis och satt och såg på sjuka japanska klipp på youtube.. vilken humor dom har haha, precis som min:D

Vi åkte hem kring halv nio på kvällen och då såg vi på en film som jag inte vet vad den hette.. science fiction iallafall... den var ok, men inget jag rekomenderar:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: