solstikkan

en sprallig person med harmoni

min dag

Kategori: Mitt liv

Idag har jag vaknat gjort kaffe och ätit frukost, sedan druckit kaffet och fixat håret, klätt på mig, sminkat mig och åkt till jobbet... efter många samtal i 8 timmar är jag snart klar och kan gå hem för dagen och koppla av framför teven.
 men!! först blir det att tillaga fisksoppa :) nam nam, jag ska hälla i lite vitt vin och laktos matlgningsgrädde och purjolök och fiskfond, jag har börjat handla fond istället för buljongtärning för det smakar så mycket godare =)

Ikväll blir det att tvätta en till tvätt och hänga upp igen:P Och lata mig framför teven och äta en ny glasssort vi fick rabatt på, berte tror ja den hette. Jag tog med kladdkaka i. Niklas fick en ben&jerrys.. lyx! ville också men måste ju testa något nytt :D Eller hur?=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: