solstikkan

en sprallig person med harmoni

frakt?

Kategori: Mitt liv

Sådär ja nu har jag skickat iväg 7 st paket:D jippi, hoppas alla blir nöjda och glada, dock hade en person vunnit som inte batalt! och har dåliga omdömen så jag lade upp varan igen på tradea och hoppas på en bättre köpare:D

Frakten är svår att veta tycker jag men nu har jag märkt att 3 kr utöver vad man tänkt tillkommer med tejp och packning, och sedan skrymmande 12 kr. jag som täntke att det blir bättre ju mindre paket, nästagång ska jag göra platta paket så det inte blir skrymmande:D

Igår fick jag hem ett par whyred jeans som satt som slickat :D jätte snygga men jag har så smala ben och breda höfter men o man slet lite i dom gick dom igen:D haha. 25 kr helt nya med prislapp, vilket kap!

På måndag är det allahjärtansdag =) någon som har något bra tips om vad man kan hitta på då?:D  Blir nog att tillbringa mycket tid med Niklas iallafall då vi inte ses så ofta=/

Nu är jag på jobbet och börjar om 12 minuter och jobbar till 21.15 och samma tid imorgon, sedan är jag ledig en helg helg vilket jag inte varit på 3 veckor, det ska bli så skönt att sova ut och träna och umgås med sambon och tahand om mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: