solstikkan

en sprallig person med harmoni

Helg och åter jobb

Kategori: Mitt liv

I helgen har vi tagit det lungt, det började med fredagen då köpte vi 1 ostbågspåse, en chipspåse och en stooor godispåse på 1,2 kilo och en cocacola. vi fick extrapris på godiset då vi handlat över ett kilo. Jag fick en chock. Jag åt inte så jätte mycke, tror jag:S

 I lördags då åt vi Tacos och sov halva dagen och såg lite tv. Getting to the Greek var så sjukt rolig, den rekomenderas varmt. Man skrattar under hela filmen :D

Annars har jag suttit på tradera och Niklas har spelat dator, jag har vunnit ett versaceskärp åt honom som han ska få när han fyller år den 28:e mars, den passar perfekt till våren:D

Igår gick vi upp tidigt, kring 8 på morgonen sen drack jag en shake och drack lite kaffe, sedan dammtorkade jag lite och så åkte vi till gymmet, Jag har verkligen längtt efter gymmet.. kändes underbart! Jag har längtat efter gymmet nu känner jag mig lite starkare.:D Idag har jag tråningsvärk i magen jippiii.

Sedan efter gymmet har Niklas dammsugit och skurat och jag gjorde köttsoppa och tvättade 3 maskiner med kläder.

Han envisades med klimp, då han vägrade äta köttsoppa utan. då var han jätte nöjd hans mungipor åkte upp till öronen:P

Kommentarer

  • Mia säger:

    Är du säker på att Niklas inte läser din blogg? annars har du ju avslöjat vad han ska få i födelsedagspresent ;) hihi

    2011-02-17 | 15:21:27
  • Kimgry säger:

    Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

    2012-01-19 | 10:20:50
    Bloggadress: http://kimgry.blognext.com

Kommentera inlägget här: