solstikkan

en sprallig person med harmoni

Lång dag

Kategori: Hanna shoppar

Godmorgon, igår vart det att sitta uppe till kl 02.00. Jag har avfärgat och färgat och klippt mig, nu är mitt hår 1-2 nyanser ljusare brun=) Väldigt fint. Igår vandrade jag och Niklas mamma på stan från kl 11 till kl 19 sedan kom Niklas och vi åt på Jensens Böfhaus.









Sjukt god mat och man fick sitta i kö säkert i en timme för att få ett bord. Dom hade murade väggar och öppna eldar där inne.

Vi åt 3 rätters och det var sjukt gott.

Jag åt räkcoctail till förrätt och ryggbiff till varmrätt och belgisk chokladkaka till efterrätt MUMS! och rött vin på det.

Jag inhandlade ett armband från ginatricot och en byxa med högmidja från Vila och 2 baslinnen från topshop och en klänning/tunika från fred perry. Riktiga fynd=)



Här är en bild på min fina toffs jag fick av Kerstin






fin fin:D Denna toff har jag i sovrummet:D

Nä nu bär det av till Ikea, skriver mer senare=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: