solstikkan

en sprallig person med harmoni

människa igen

Kategori: Mitt liv

Jag är sjukt trött helatiden, jag kan sova till ett på dagen utan att vakna, somatt jag är helt matt. Eller så håller jag på att bli sjuk?

Idag vaknade jag kl 12 av att Niklas ringde sen skyndade jag nig upp och gjorde middagen i förväg, det blev köttfärslimpa med riven potatis,morot och äpple i, den är mumms, lägger in receptet senare:D

Nu har jag fått en hel vecka dagpass på jobbet. Jag blev jätte glad äntligen får jag äta middag med min sambo och träffa han, vilket jag inte gjort på 5 veckor=/

Imorgon är jag ledig, då blir det träning och bakning av bröd och morotskaka till sambon:D fast jag kommer nog också att äta av den:P

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Sv: Ja, jag vet!! Jag har velat ha "hot rollers" sen jag såg dom på YT för första gången för några månader sen. Dock är dom sjukt dyra om man ska köpa dom i stan.. =( ca 600 - 1000 har jag för mig.. Kraam<3

    2011-02-01 | 23:17:14
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: