solstikkan

en sprallig person med harmoni

Tisdag tralalal

Kategori: Mitt liv

Idag var jag riktigt trött, började med att jag fick tvätta mina jeans då jag fick min period idag! inte kul alls. sen gick jag och handlade lite diskmedel och mjölk och ris och det blev så tungt så jag orkade knappt bära hem det, kommer säkert att ha träningsvärk imorgon:P

Imorse var det jätte fint väder, hade varit härligt med en promenix men jag gick och postade ett paket:D

Idag och imorgon blir det storstädning innan Niklas mamma kommer så att det ser lite fräscht ut:D

Skärpet jag fick hem kommer inte Niklas att få då det såg ut som ett fejk man köper på marknaden)/, han ska ha ett äkta:D hehe

Nu är det jobb till 22.15:P

Kommentarer

  • Själen säger:

    Hanna,det är så okoolt att säga period. Kan du inte,för min skull byta namn på din period. hahah:D

    Jag tänker bara på hockey när jag hör ordet...

    Ta tillbaka det gamla hederliga MENS!

    (hehe)

    2011-02-23 | 00:31:53

Kommentera inlägget här: