solstikkan

en sprallig person med harmoni

torsdagen den 17:e

Kategori: Mitt liv

Nu ska det skickas iväg lite mer paket till alla mina lyckliga vinnare på tradera, jag kan meddela att min bästa själen vann mina shorts med metallicflagor från assos, grattis mins själ:D det blir avhämtning på dessa den 18:e mars då hon hälsar på med din man.

Idag ska jag till gymmet och lära mig att gå igenom checklistan, snart blir det dags att börja jobba i receptonen på riktigt, jag har börjat att plugga in i systemet och har nu 1/3 kvar.

Jag har varit lite sjuk och vaknat helt blöt i flera dagar, men nu börjar jag känna mig lite bättre igen, jäjj, kanske man kan träna lite snart:D

Igår hade vi myskväll igen, vi såg en äcklig film the exorsism by emily rose, jag kunde inte sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: