solstikkan

en sprallig person med harmoni

trötter

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit till kl 10.00 sedan skuttade jgag iväg till bussen för att posta lite paket, men då hade såklart posten bytt serviceställe och då promenerade jag till coop, bra då det är nära och sedan får jag poäng på mitt coop medmerakort:D

Imorgon tänkte jag gå och träna, känns som att man bara jobbar och sover och äter, snart blir man bara skin och ben.

Jag längtar till nästa helg då det är inflyttnngsfest:D snart dags att plannera vad man ska ha på sig, det blir välkommstdrink och aptitretare:D trevligt:D

På onsdag kommer Niklas mamma, då blir det fullrulle i helgen, stan, Ikea och museet:D

Den 18:e mars kommer själen och hennes man och då blir det utgång, förfest huvudfest och efterfest och långklänning:D uppklätt och stilish!

Till påsk v.17 kommer min syster och sedan blir den kanske lite skidåka med sambon:D jag som är höjdrädd fy! Men kul då det pirrar i magen i backen.


Kommentarer

  • Själen säger:

    haha o yeah hela helgen ska vara en jäääätteeeelång fest! Fest med PH =)

    2011-02-23 | 00:32:44

Kommentera inlägget här: