solstikkan

en sprallig person med harmoni

Äntligen helg

Kategori: Mitt liv

Nu är det äntligen helg och man har sovit ut lite iallafall. Dagen började med att vi åkte till gymmet och körde crosstrainern i en timme och sedan mage och rygg. Jag blev väldigt stolt över Niklas =). Idag har jag träningsvärk i hela kroppen sedan igår då vi bar soffan, men jag orkade bara lyfta upp den ca 10 cm, TUUUNGT!

Sedan bar det av till Centrum där jag köpte fliselin för att fålla gardinerna i vadagsrummet och köpte även en toffs som jag har satt i gästrummet.

Jag blev riktigt nöjd och nu är gästrummet klart, det ända som fattas där är en tv. Våra gäster kommer att stortrivas nu.



Efter det bar det iväg till Tyg proffset där jag köpte denna toffs för 139 kr, som ni ser är det små toffsar hängandes i toffset, jätte fint!




Köpte även en diamant och hängde på min fina vas, Diamanten är från Tygproffset och kostade 29 kr.


Våran nya bäddsoffa är insatt i gästrummet nu och väntar på att bli invigd!








Väggen i gästrummet, där det planneras tv senare =)




Senare blev det Tacos till middag och kolla på film det blev R.E.D med bruce Willis, den var helt okej.

Nu är det film maraton och dags för en till film, vad vet jag inte riktigt då man alltid blir överraskad.

Tack för idag och natti natti.

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Gu va fint det blev i rummet!! =) Kraam<3

    2011-01-08 | 23:43:24
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/
  • Mia säger:

    Åå vad fint det blev! och vilken fin tofs!! :D vill också ha en tofs någonstans, måste kanske köpa en i smyg och hänga upp den i smyg och hoppas att inte tvåan ser den ;) haha

    2011-01-09 | 10:40:24
  • moaa säger:

    Blir jätte fint, längtar tills jag får komma till dig :D kraaam saknar dig

    2011-01-10 | 19:02:21
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: