solstikkan

en sprallig person med harmoni

follow me-go shopping

Kategori: Hanna shoppar

Idag har jag varit på stan med Mathilda hela dagen=) Det var jätte kul, nu äntligen hittar jag lite mer får jag hoppas.

Vi skulle mötas vid gullmarsplan och hon skulle sticka ut huvudet från tunnelbanan när den stannade så jag skulle se henne och hoppa in, jag såg henne aldrig och hoppade in och ringde henne, då hade hon hoppat av! ÅH NEJ! hon tog nästa tunnelbana efter 2 minuter och vi möttes vid medborgarplatsen istället. HAHA så det kan gå.

Vi gick på götgatan och ner till slussen och mot drottninggatan och hötorget, och var på NK. OJ där kan man vara en hel dag hehe :P

Jag har sett ett par jätte fina leggings och funderat vart dom kan vara ifrån...hm.. hittade dom på H&M idag!
Gissa om jag köpte dom JOOOO


129 kr H&M

Köpte även en glass


Duschsvamp Urbanoutfitters 90 kr (rea 39 kr)




Tröja 599 kr MQ (rea 180 kr) Till Niklas, jätte fin!=)

På min vill ha lista en jätte rolig kaffemugg.




Urbanoutfitters 120 kr


Nu är det dags att sova imorgon har jag tid 12.15 hos nagelterapeuten :D spännande.
Sedan spinning 16.30 och filmkväll med sambon jippiii:D

vi höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: