solstikkan

en sprallig person med harmoni

Godmorgon

Kategori: Mitt liv

Godmorgon allesammans, då har jag precis kommit till jobbet och suttit och dunkat musik påvägen hit i min iphone. Spelar alltid min partylista för att vakna til liv.

Behöver du party låtar eller också vakna till liv för att du är lika morgontrött som mig? Oroa dig inte här kommer några av dom på min

Spellista

Tomcraft-people like them

Dj Tatana-Café del mar

Kelis- 4th of july

Javi Mula feat Dj Disciple-Sexy lady

Yves Larock-Dont Turn Back (club mix)

Martin Solveig feat Dragonette-Hello

Tim Berg- Seek Bromance

Miike Snow-Silvia Robotberget Remix


 

Kommentarer

  • Sophia säger:

    oooh nice ska provlyssna på låtarna:)är så JÄVLA trött idag!

    2011-01-13 | 12:11:39
  • Alexandra säger:

    skojj med en spellista, fortsätt med det ;)! lyssna förrästen på Blank and Jones - The Nightfly har den på bloggen ;)

    2011-01-14 | 15:26:58
    Bloggadress: http://nattstad.se/alexiie
  • Mikailella säger:

    I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

    2011-09-27 | 10:01:53
    Bloggadress: http://mikailella.blogimagine.com

Kommentera inlägget här: