solstikkan

en sprallig person med harmoni

Hej för första gången =)

Kategori: Mitt liv

Välkomma till min blogg!

Mitt namn är Hanna och jag har precis flyttat ner till Stockholm från Luleå och har för första gången påbörjat ett liv som sambo.

Alla mina vänner bor kvar uppe i norr och här är jag på upptäcksfärd efter nya vänner (givetvis byter jag inte ut mina gamla) och även en karriär.

Just nu bor vi i en trea på 90kvm som jag trivs super bra i, Vi hade en deal. Jag fick inreda och sambon fick spika=) bättre kan det inte bli.

Jag har även engegerat mig i friskis&svettis och ska börja där på Tisdag som trivselvärd! oj så kul:D

Kommentarer

  • Frida säger:

    Nähä!! här har du en vän som bor så söder som det bara kan gå! :-D



    pussen

    2011-01-05 | 21:34:13
    Bloggadress: http://fridaelinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: