solstikkan

en sprallig person med harmoni

Helg och dags att ladda batterierna

Kategori: Mitt liv

Nu är det helg, jobbar dock till 16.30 men sen är det vila, inte för att jag ska vila så mycket:P

Det blir att träna i helgen och städa upp lite i lägenheten och på Söndag ska jag utforska staden med Mathilda och se Narnia i 3D=) Jag har ju inte vågat gå längre än Gallerian då jag är rädd att inte hitta till tunnelbanan haha.

Okej skratta inte men jag är lite feg ibland,man kan få panik:P Jag kommer att bli lyrisk när jag kommer att hitta runt bland alla butiker, bra!=) då ska jag spara pengar och shoppa gärnet sen, Jag måste kunna glänsa lite för Sophia då hon kommer ner hit och visa att jag hittar längre än till t-centralen och gallerian haha, det blir att shoppa en ny outfit och kanske ett par skor ååå, tror inte det finns något bättre än skor, älska älska älska (nästan så att man kan gifta sig med dom).


Ikväll blir det nog att kika på film med sambon, vilket har blivit tradition nu:P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tunnelbaneskyltar finns ju typ överallti sthlm ;)

    2011-01-14 | 17:30:40

Kommentera inlägget här: