solstikkan

en sprallig person med harmoni

Hemma

Kategori: Mitt liv

Då kom man hem från jobbet och hade bokat läkartid för att få nytt recept på astma medicinen, jag tog även ett blodprov för att göra allergitest som man gjorde i tredjeklass. Om en vecka får jag veta om jag är allergisk mot hund, det är det enda viktiga eftersom att jag drömmer om min lilla hund (alfons) som jag inte äger ännu, annars blir det en ödla. Leguan för det har jag haft tidigare dom är söta.

Jag hann precis komma hem från läkaren och hann sätta sig i soffan 3 minuter sen kom sambon hem, det tog ett bra tag innan vi tog oss iväg till bilen för att vi var så trötta. Träningen blev inställd och 1 timme senare tog vi bilen till coop nära (som faktiskt ligger långt bort) för att skicka tillbaka mina gummistövlar som var lite för små=(





Gillade verkligen dom, men det får bli ett par i en större storlek lite senare då man är rik. Dessa är från Vivienne Westwood svarta med glitter :D Jätte fint! Älska=)


Senare åkte vi till apoteket där jag köpte min astmamedicin. Nu har jag min inhalator så att jag kan andas bättre, det känns mycket bättre.

Vi är som zombies idag och Niklas sover fast han vaknar lite då och då och säger att han inte gör det:P

Vi har syndat idag, fast vi bara ska det på lördagar det är sånt här som gör en fet!=/
Vi åkte till Lilla Italien och köpte varsin pizza. Dom är inte som man var van vid, fräscha pizzor var det, hur nu en pizza kan vara fräsch, Niklas tog bara en tugga och sa MMMMMM fyfan så jävla god, det är den godaste jag smakat och då har jag smakat många hahhaha.


Kebab                 Pronto

Kan ni gissa vilken som är min?

Imorgon blir det att jobba som Trivselvärd första dagen, det ska bli spännande, sedan blir det hårdtränng resten av veckan, onsdag spinning och torsdag spinning:D Spinning är så kul.

KL 20.00 ska jag se konferens resan och sedan blir det nog att hoppa i sängs och kramas lite:D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vilka långa inlägg du gör, orkar som bara skugga igenom, hoppas att du tål hund! :) kram Alexandra

    2011-01-11 | 18:16:13
    Bloggadress: http://nattstad/alexiie
  • Anonym säger:

    Din blogg är typ som en novell! vilka långa inlägg du gör, orkar som bara skugga igenom, hoppas att du tål hund! :) kram Alexandra

    2011-01-11 | 18:17:52
    Bloggadress: http://nattstad.se/alexiie
  • Anonym säger:

    råkade bli spam där ;)

    2011-01-11 | 18:20:31

Kommentera inlägget här: