solstikkan

en sprallig person med harmoni

hittade den

Kategori: Mitt liv

Idag var jag i garderoben igen och letade efter min älskade klänning och kollade lite bland min sambos skjortor och där var den, ihhhhh, ner gömd i en ikeakasse.. Nu kan jag andas ut=)

Idag har jag beställt hem en burk protein och 3 brukar shake en med vanilj en med cappuccino och en med coockies and cream:D mumms i den är det pytte små chokladkulor, längtar tills jag får dricka den. Utan shake på morgonen blir jag som galen.

Jag måste hålla mig i form nu när jag bara jobbar sent, jag hinner inte med min träning då jag bara sover äter och jobbar och jobbet på gymmet har jag fått skaffa en vikarie varje vecka föra att jag har så konstiga tider. Jag hoppas på att få jobba dag snart innan man blir knäckt. Men snart är det heeeeelg:D halleluja! då blir det att storhandla och fira hela söndagen med min sambo (LÄNGTAR)


Kommentarer

  • Jossan säger:

    Haha härligt att höra ;)

    2011-02-07 | 12:56:19

Kommentera inlägget här: