solstikkan

en sprallig person med harmoni

Inte OK!

Kategori: Tankar & åsikter

Vilken människa på denna jord tror att det är okej att ha dålig vanor på bussen, dom har man hemma där ingen ser vad man gör!

Idag när jag åkte buss till F&S, satte sig en kille och började att klippa naglarna med en nagelklippare mitt i bussen så dom sprättade runt. Ni som inte vet så har jag nagelfobi, sånt där gör man ju hemma i badrummet. Jag blev så äcklad, efter det så skulle han ju självklart pilla i näsan och leta rätt på en guldklimp,euuuw.

En annan gång satt en gubbe och snöt sig i handen och sedan slickade av finger efter finger, jag höll på att spy och fick titta bort, tro det eller ej, han gjorde det engång till, man kan inte låta bli att titta, man blir chockad!

Sedan dess vill jag inte trycka på stoppknapparna i bussarna. Man vet aldrig vart allas fingrar hållt hus, lika äckligt är det på krogen om man hälsar på någon (kanske varit på toaletten eller inte tvättat sig, usch!)

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    nehmen fyfan! tror jag spyr upp min mackaronipudding som jag åt nyss, hahaha... jag såg en gubbe på stan engång han petade näsan sedan kletade han det på en lyckstolpe! INTE OKEY!

    2011-01-19 | 16:47:53
    Bloggadress: http://nattstad.se/alexiie
  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Huvva!! En sak jag hatar, som gubbar gör... är att "snyta sig i luften". Dom täpper för ena näsborren med fingret och snyter ut allt snor i luften så det hamnar på gatan.. även det är vidrigt... Tänk att folk ska gå där mitt i snoret.. Mysigt.! Kraam<3

    2011-01-19 | 18:12:27
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: