solstikkan

en sprallig person med harmoni

Måndag

Kategori: Mitt liv

hejsan, vaknadet kl 11 idag och var hur trött som helst efter lördagens utgång. Jag börjar sent idag först 15.45.

Jag har precis sett på fab 5 och druckit en vaniljshake med kanel och protein och seda en kopp kaffe, Jag har även stekt sej och kokat potatis som jag ska äta innan jag åker till jobbet.

Vi har äntligen inhandlat en digitalvåg nu så att jag kan sälja lite kläder och smycken på tradera, tradera är riktigt kul man kan fynda där hur mycket som helst, men man blir lite beroende när man budar och kan ibland skynda sig hem och buda på aktionen innan tiden går ut mitt i natten :P, jag har gått igenom hela garderoben nu:D så nu ska det säljas grejjer. wohoo hoppas jag blir rik hehe!

Igår städade vi bort julen, kan säga att det blev väldigt rymligt. Vardagsrummet har nu ett hörn på 1,5 m som är tomt.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: