solstikkan

en sprallig person med harmoni

Ny vecka nya tag

Kategori: Mitt liv

Nu är det måndag äntligen..NOT!
hade gärna varit ledig då jag jobbat hela helgen.

Jag hade en mardröm inatt och drömde att jag var bakis efter att jag varit på en fest och alla var dumma och anklagade mig för olika saker. och jag började slåss med en kille, galet, tur att det inte var på riktgt.

Jag känner mig snurrig idag och sov till 12.30. sedan vandrade jag upp och kokade kaffe och åt linssoppa som jag gjort själv:D mumms!

Det är vatten och krossade tomater, lite olivolja, grönsasbuljong, röda linser och pressad vitlök, och avsluta med en nypa timjan =)

Låt allt koka tills linserna är mjuka.

Nu blir det att jobba i några timmar och sedan hem och se på lite tv och lägga ut resten av mina kläder på tradera. Jippiii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: