solstikkan

en sprallig person med harmoni

Öron, konstiga och fula

Kategori: Tankar & åsikter

Godmorgon!

Idag när jag åkte buss till jobbet var ja hur trött som helst och är det fortfarande, jag sover sjukt dåligt, vet inte om jag sover något alls, och sambon sov från 20.00 igår till 5 imorse sköööönt. Jag är inte avis! kände hur jag höll på att somna helatiden i bussen imorse påväg till jobbet. Jag satt och tittade mig runt och mitt i allt började jag kolla runt på allas öron, det är ju jätte äckligt med öron insåg jag, knölig, köttig och hårigt öra blää. Alla öron är väldigt olika, men jag har aldrig tänkt på att öron faktiskt är äckliga. Genom köttklumpen hör man ljud, konstigt egentligen.

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    HaHa! Hela du är en köttklump Hanna! xD Kraam<3

    2011-01-11 | 11:21:54
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/
  • Mia säger:

    Öron är faktiskt rätt äckliga :S nu när du säger det ;) kanske därför örhängen uppfanns så dom skulle se lite finare ut ;) hahaha

    2011-01-11 | 13:58:00

Kommentera inlägget här: