solstikkan

en sprallig person med harmoni

Ovanligt pigg

Kategori: Mitt liv

Ovanligt pigg för att ha jobbat kväll faktiskt men jag sovit ut rejält imorse, så schööönt :P jobbat till 22.15 idag sedan bar det av till statoil för att köpa mjölk men där hade dom bara nattluckan öppen. Kanske många rånare som varit där?

Orka stå ute i regnet en sen kväll och köa för att be en person där inne hämta en liter mjölk, vi åkte till OK Q8 istället men där var det stängt, jätte konstigt.

Det slutade med videobutiken så vi fick en mjölk till shaken imorgon, vilket är väldigt viktigt, jag dricker herbalife 2 ggr om dagen och min sambo dricker det till frukost.

Det är en hälsosam måltid som innehåller kolhydrater, fett och protein i rätt mängd för att få en balanserad måltid, passar alla som vill gå upp eller ned i vikt, bygga muskler eller behålla vikten.

Jag blir piggare av den och orkar mer och blir otroligt mätt, jag använder även extra protein i mina shakes, 2 matskedar så att jag får i mig 30 gram protein då jag vill behålla mina muskler och bygga muskler.





Min sambo är galen i popcorn och hämtade en påse direkt i videobutiken och skulle betala, det första han gjorde när han kom hem var att slita upp påsen och springa till micron, inte ens mössan åkte av, haha. Nu 10 minuter senare är skålen tom, undra var dom tog vägen, smakade inte en enda:P






Kommentarer


Kommentera inlägget här: