solstikkan

en sprallig person med harmoni

Prommis

Kategori: Mitt liv

Igår var jag och min sambo ute och promenerade ca 5 km.

Vi tittade ut genom fönstret då han säger titta det är ett elljusspår bakom huset. Jag har gått och surat ihop över att vi inte har någon promenadsträcka att gå nära oss, så har vi det!!! Hur blind får man vara.

Vi gick ut och tog höger för den sträckan verkade längst. (Till vänster kommer man till Tyresö Centrum) Vi kom ut på en bondgård med hästar och stora mysiga hus och små katter som sprang omkring. Där hade dom ett café lite längre in på bondgården

Vi fortsatte in på en stig och vandrade då vi var påväg mot tyresökyrka men det blev ganska mörkt så vi beslöt oss för att gå på upptäcksfärd en annan dag. Vi kom till ett jättefint område i tyresö som påminnde om Landskrona och gamlastan i Stockholm, jag tänkte här vill jag bo då Niklas sa: - här var mysigt, här skulle jag kunna tänka mig att bo, då tänkte jag, jaaaa jag med:D

Kvällen slutade med att vi tog bussen hem och gjorde ungsstekt lax med potatis och kokta morötter och sedan såg vi filmen SALT innan läggdags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: