solstikkan

en sprallig person med harmoni

uppskattad

Kategori: Mitt liv

Alltid härligt med trevliga kunder på jobbet, känns skönt faktiskt att vara lite teknisk och vara kvinna (superkvinnan DO DODOODOO!), teknik och jag trodde jag aldrig skulle gå ihop men det fungerar bra faktiskt, man kan mer än man tror!:D

Idag fick jag höra att jag gjort så mycket för en kund att jag kunde gå hem för dagen (tar åt mig) sug som en svamp, ahhhh känns bra.

En annan tyckte att det var dags för kaffepaus för mig nu, vilket jag ändå fick då jag hade lunch.

Min vän på jobbet är kaffemaskinen, -Hej på dig vill du ge mig lite krydda i tillvaron och ge mig en kick så att jag blir pigg på ett klick, ja säger han och jag klickar och ut kommer min krydda!!

KAFFERAST:D

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Hehe, blev inte att gå på några affärer som har kläder.. typ. Jag gick på Åhlens och köpte mig ett grönt nagellack från MNY serien (Nr 753) och hårfärg, ska göra slingor. Sen gick jag på Kicks och köpte mig en top coat från China Glaze som heter "Matte Magic", när du använder den så blir nagellacket matt istället för glansigt. =) Så det blev nada på rean. haha. Kraam<3

    2011-01-12 | 17:54:57
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: