solstikkan

en sprallig person med harmoni

Klänning var är duu?

Kategori: Mitt liv

Nu är alla kläder upplagda på tradera:D hoppas alla budar, kom igen alla bruudar hehe=) palietttröja,skinnbyxor och tröjorfinns där.

Bara fina saker=)
gå in och kolla.


http://www.tradera.com/auktioner/skyltdocka



Idag har jag sovit länge, jag vaknade av en fruktansvärd värk i magen och hade fått min period=/, så nu är man lite extra grinig. varför ska man bli som ett monster när man blöder?? och sugen på sötsaker, ganska konstigt egentligen. och svullen är man och känner sig risig.

Fick min lön idag, mer än vad jag förväntat mig så nu kan jag pusta ut=) Jag ska rigna imorgon och boka tid för mina fransar :D wohoo, nackdelen är att jag fått ännu en vecka med kvällspass=/ när ska jag få träffa in
sambo?

Ikväll ska jag genomsöka garderoben för 6:e gången efter min försvunna klänning, den är inte i garderoben och inte i tvätten, men vet att jag inte tvättat den. den hänger inte någonstanns i lägenheten och det är städat på golvet, så inga klädhögar heller, Where are you?, jag gillar den, tänkte ha den idag men blev en annan outfit istället=(, tänk om jag har tvättat den och någon tagit den i tvättstugan. Jag har tittat bakom allting i garderoben ifall den ramlar ned från galjen...=/ men inget där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: