solstikkan

en sprallig person med harmoni

vårkänsla

Kategori: Mitt liv

Snart är det vår, känns det som iallafall. Det har börjat tina på backen och man ser asfalten och det är mindre snö och fåglarna har börjat att kvittra när man är ute. Hoppas man kan sitta på utecaféer snart och dricka en varm latte med en filt runt kroppen som gamla tider på Roasters i Luleå. Tänk när man kan gå i pumps och ha asfalten under fötterna och slippa halka och vara rädd att isbitarna ska riva sönder skora! härligt =)

Saker jag vill inhandla är en vit skjorta från H&M som man knyter i halsen och ett par bruna mockashorts från bikbok och ett par blommiga skor till det, både flickigt och hett!

Jag vill gärna boka en tid hos frisören och göra mitt hår ljusbrunt, jag har sett en färg, den är ljusbrunkola  färg och varm i nyansen. Vet ni vad den heter?



Kommentarer

  • Alexandra säger:

    jah :) vår! vill också shoppa, men nu sparar jag alla slantar jag har typ :)

    2011-01-23 | 13:23:56
    Bloggadress: http://nattstad.se/Alexiie

Kommentera inlägget här: