solstikkan

en sprallig person med harmoni

hund

Kategori: Mitt liv

Igår hittade jag 3 hundar jag så gärna vill ha, så inatt har jag legat och funderat tills kring 5 imorse på vad jag ska skriva i intresseanmälan haha. Nu har jag skickat iväg en intresseanmälan iaf, så jag hoppas få svar =) Det fanns inget kontaktnummer till personen som sålde hunden annars hade jag ringt. Det är en chihuahua/nakenhund så coolt, liten som en chihuahua och utan hår perfekt!

Nu är jag så trött då jag legat vaken och sovit till och från att jag mår illa, och snart ska jag åka till jobbet och jobba 10 timmar jäjj. Niklas har lånat min mobil för att kolla gps när han skulle vara på ett nytt ställe idag på jobbet.



Nu ska ja hälla i mig lite mera kaffe!

Kommentarer

  • moaa säger:

    Hej! Nu har jag svarat på frågorna från frågestunden. Kika in! :)

    2011-07-22 | 12:24:43
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: