solstikkan

en sprallig person med harmoni

cheesecake

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit ganska länge, så himla skönt, men jag har ändå sovit ganska dåligt, jag har perioder då jag vaknar och sover helatiden flera ggr per natt och bara vrider och vrider och känner en inre stress, snart är det semester efter denna vecka ojoj vad jag ska vila ut mig då och passa på att söka lite jobb också=)

Nu sitter jag och avnjuter en stor kopp kaffe och tittar på Oprah innan det bär av till jobbet.

I veckan ska jag ta en fika med sofia vilket jag knappt hann med då jag var i Luleå och sedan på midsommar ska jag och N åka till sala och spendera natten där med massor av folk, spännande! Jag vet inte vilka som kommer och vad vi ska äta eller någonting, däremot funderar jag på att baka cheesecake med passionsfrukt och ta med. visst lät det mumsigt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: