solstikkan

en sprallig person med harmoni

Läppstift

Kategori: Mitt liv

Godmorgon, idag gick jag upp kring 11.30. Sjukt att jag inte somnar förrän kring 5 på mornarna. Alla fåglar skriker till ca 5 sedan blir det tyst och innan 5 då ligger jag och funderar och jag vet inte på vad faktiskt.



Bild på gästrummet så ni vet vad som väntar när ni kommer :P

Nu dricker jag kaffe utan mjölk för de är slut=/ sen blir det att göra mig ren och göra lunch det blir kycklingfilé med vitlök och paprika=) Jag blir redan hungrig.

Ringde mormor som fyller 71 år idag! grattis mormor, hon önskade sig ett brunrosa läppstift, så jag ska bege mig till kicks sen och kolla. Svår färg dock, önska mig lycka till=)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag ser att umbra della sera (kvällens skugga) står i fönstret. Var rädd om den - den är köpt i Volterra.

    Mamman

    2011-06-21 | 16:21:00

Kommentera inlägget här: