solstikkan

en sprallig person med harmoni

midsommaren 2011

Kategori: Mitt liv

Då kom man hem igår ganska sent från Sala. Det blev en hård kväll kan jag lungt meddela. Vi kom dit mitt ute på landet det ända huset vi såg. och stora betesmarker omring. Vi hälsade på alla och började med att spela en runda kubb (som jag inte är speciellt bra på) sedan drack vi lite vin eller jag drack vin och N drack öl. Sedan bekantade jag mig med några tjejer där och vi lagade mat, grillat jätte gott. Sedan satt vi i ett inglasat utehus då det började bli kallt och efter några timmar satte vi igång dunka dunka med iphonen. Sjut kul och jag dansade mot slutet med en tjej som hette Jessica=) jätte trevligt och med en kille som hade en stålmannentröja där det stod magnus uggla baklänges. Jag hade funderat på vad det stod hur länge som helst haha!

Vi fick sedan sova i ett bäddat gästrum med 2 sängar som stod ihop som en dubbelsäng. Självklart hade N druckit lite för mycke och bara log som att han fått en uppenbarelse. Han skulle krama mig och hamnade mellan sängarna och dunk på golvet. Innan han tagit sig upp därifrån tog det ett tag och när han ställde sig upp lät det dunk och han ramlade raklång på golvet haha så rolig syn.

Jag har lite bilder som jag tagit men med en ny amera jag fått av min morfar, dock har jag ingen usb-kabel så bilderna kommer tyvärr i efterhand att läggas upp.

 stålmannen snubben han låg ute mitt i naturen på sin tältsäng bara sådär mitt ute på gräset. Lite speciellt, vem vet han kanske älskade naturen. Vi skulle dagen efter åka till gävle och festa där med N:s kompis men det orkade vi ju inte direkt så vi åkte hem och bara satt och glodde på tv och jag satt och kollade rea haha.

Jag har nu hittat sjukt mycket jag vill ha.. det typ kryper i fingrarna. Räkningarna är då betalda nu så det känns jätte bra=)

Jag har hittat sjukt coola sandaler för 199 kr på
www.have2have.se




Kommentarer


Kommentera inlägget här: