solstikkan

en sprallig person med harmoni

min stjärna

Kategori: Mitt liv

Sitter och ser på bachelorette, om paret det inte fungerade för. Jag tycker så synd om henne som var tvungen att be om en puss och som kände sig ensam när dom kom hem och dom pratade aldrig och delade ingenting och han var inte kärleksfull, man är ett par offentligt men inte hemma. Detta har jag varit med om och det är så hemskt.

 Jag bodde ihop med en kille i ett år i min första lägenhet och jag lagade mat och städade och diskade och serverade alla vänner han hade som kom på besök både med mat och fika. Han var bäst på att manipulera Han bara sov och var borta. Ibland var han borta i flera dagar men ingen varningsklocka ringde i mitt huvud, jag blev bara ledsen och besviken. Varje gång jag ville ha en kram fick jag höra att jag var äcklig.

 På min 20 årsdag kollade han in min kompis och sa högt att henne vill jag ha. Efter ett år flyttade han utomlands för att han inte hade visum. Han var gift då vi träffades men jag sa att han fick skilja sig, sedan skulle vi gifta oss. Men tur var det att jag inte var så dum. Då hade jag haft ett helvette idag.

 Flera år senare mötte jag hans farbror som sa att gud älskar mig och frågade mig vet du varför? Jag sa nej, Han svarade för att du inte gifte dig med honom. Han är en ond människa. Kändes Hemskt men så sjukt härligt. Sedan var han med andra tjejer när vi bodde ihop och mer fick jag veta ju längre tiden gick. Så watch out girls!

  man vill så gärna att det ska fungera och man ger efter och försöker och tror till sist att det är så det ska vara. Som tur är så tänker man med hjärnan ibland. Dum som man var så stannade man och slösade mycket av sitt liv på en som inte var värd det. Det som är skönt är att man då går vidare och har blivit starkare och hittar någon kärleksfull och omtänksam som vill prata och umgås och retas och då känns det som paradiset. Jag är så glad att jag hittat N, han finns alltid där för mig oavsett humör jag är på eller om jag behöver hjälp i köket! Min stjärna=)

Min älskade Kramen =)



Imorgon fyller mormor 71 år.. funderar på att göra ett paket och skicka henne med något skojjigt i. Hon gillar ju trisslotter=) Kanske någon tröja/klänning? Någon som har ett bra förslag? jag börjar sent imorgon så tänkte gå ner till centrum i gallerian..



mormor och lillebror som blivit storebror:P fast inte storebror på riktigt men stor är han=)

På tal om tråkigheter så är det dags att sova:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: