solstikkan

en sprallig person med harmoni

plugg plugg

Kategori: Mitt liv

Idag gick jag upp super tidigt... iaf för mig, jag är inte direkt morgon pigg när jag vaknat, jag får tvinga mig upp och stressa då jag älskar att dra mig till sista stunden. Sedan brukar jag vara lite grinig och vill se lite tv hehe, men det är inte alltid man hinner med det då man får rusa till bussen:P



Imorgon är sista dagen på jobbet sedan går jag på semester i 3 veckor, det ska bli sååå skönt, tror jag ska fira med ett glas vin eller 2. Det ska bli så skönt att vila upp sig=) Jag har suttit och kollat på utbildningar halva dagen idag både på jobbet och hemma. Jag ska nog söka enskilda kurser då jag inte tror att jag kommer in på socionomprogrammet. Men jag måste prata med en studievägledare som kollar att det är rätt kurser jag sökt och att jag kan få en examen om jag gör så. Dessutom hade jag juridik med handels sedan innan men då var det en KY utbilding och där låg det som ett KY-poäng, vilket inte säger mig någonting.

Imorgon blir det jobb till 16.45 sedan lite snabbstädning innan vi får besök av sofia och hennes sambo (jag hatar att städa), det ska bli kul att få besök iaf. Vi har inte hunnit umgås på ca 1 år. Sen ska jag bara slappna av och känna att jag svävar på molnen och slippa stressa :D Hoppas på sol annars ska jag köpa en brun UTAN sol :P


Idag har jag inte tradera någonting.. visste inte om jag ville ha en klänning där eller inte.. men tror jag ska investera i den vita med påfågelfjädrar då skulle jag bli ganska så nöjd!

Kommentarer

  • Princess<3 säger:

    svar; ja det kostar 99kr per år, fast det beror ju på också



    Gå in på min blogg och i senaste inlägget står det nån stans i texten: "KLICKA HÄR" Snälla klicka där så jag får fler röster! ligger ju 5:a Kom igen HJÄLP!!!!!!!!!!



    http://bergbackaskaniner.blogg.se/

    2011-06-22 | 23:50:33
    Bloggadress: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: