solstikkan

en sprallig person med harmoni

resväskor

Kategori: Hanna shoppar

Den korta dagen kändes som en lååång dag. Idag fick jag semester så otroligt skönt, går inte beskriva im free:D

Idag kom våra resväskor vi besällt, man fick en liten och en stor och vi beställde varsitt paket=)




Sedan har vi ätit fläskfilégryta och snabbstädat lite innan vi fick besök från Luleå=) Sofia och Andreas var förbi och vi har haft filmkväll och druckit lite gott vin. Trevligt mer besök=) Vi såg filmen den sista sommaren men en sjukt smal kille som var mobbad och hur han kände och slutade med att han insåg att han inte är värdelös. Filmen förstod vi inte alls den var bara allmännt lång och konstig :P

Imorgon bär det av till sala tidigt då vi ska börja dagen med sill kl 13 ute på landet, hoppas inte på mygg och att sillen går ner då jag inte är så förtjust i sill dom är så mjuka. Vi ska sova över där i sala och ska ta med egen madrass och sängkläder. Tur vi hann få resväskorna så man kan ta med ombyte och vara fräsch dagen efter.. vilket jag ändå inte kan garantera. Jag kommer att ha med mig 2 flaskor vitt vin , önska mig lycka tll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: