solstikkan

en sprallig person med harmoni

solsken

Kategori: Mitt liv

Godmorgon =) inatt drömde jag att det fanns en flygplats i Luleå och tunnelbana och jag missade flyget för att pappa skjutsade mig på pakethållaren på hans cykel och just då kom polisen och satte böter på bilar och han ville stanna och se om det kom någon böteslapp på hans, dom körde bara förbi den. Han tog min väska och rusade ner för trappen till tunnelbanan, men denna var annorlunda det var en trappa för varje linje och han gick mot fel och jag missade flyget. Det var helt okej alla andra från jobbet missade också flyget haha och dom låg och halvsov på soffor inne på flygplatsen.

Sedan var jag förbi själen och hon bjöd på rostat bröd med smör på jag fick en och hon två! och hon satte en klick smör på min och bredde sedan sina och jag ville bre min macka innan smöret smälte på ett och samma ställe, jag blev irriterad i drömmen haha.

Jag blev väckt av att telefonen vibrerade. Dags att vakna. Det var tydligen sol ute, jag har precis ätit frukost och ska gå ut på en promenad å det varma vädret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: