solstikkan

en sprallig person med harmoni

stanish med kossi

Kategori: Hanna shoppar

Idag har jag varit på stan och träffat josefin, det var riktigt kul, så länge sedan man såg henne. Vi vandrade genom gamla stan i det härliga vädret och pratade på=) Jag hittade en jätte fin handgjord glasring i muranoglas  och investerade i den



 sedan gick vi och åt på en asiatisk restaurang, helt okej, det godaste var den iskalla colan:P Sedan gick vi lite på Åhlens innan vi åkte hemmåt. Nu sitter  jag hemma och har precis ätit vitlöksmarinerad fläskfilé mums!

Imorgon bär det av till Luleå och sedan ska vi bila till Narvik och sova över där och sedan åker vi resterande biten på fredag till svolvär=)

Min pyttiga väska är redan proppfull!

Kommentarer

  • mamsimamman säger:

    Mamman har varit i Murano som ligger utanför Venedig där jag köpte en grön vas.

    2011-06-29 | 22:22:20

Kommentera inlägget här: