solstikkan

en sprallig person med harmoni

Tradera appen

Kategori: Hanna tipsar

Tradera appen i mobilen is the shit!



så sjukt bra att ha den uppdaterad helatiden, man kan ju aldrig missa en auktion :P älska älska älska :D haha, man hinner ju med att buda i sista sekunden så man förhoppningsvis vinner :P jag älskar att vinna något som man bara trånar efter haha. Jag blir helt galen, ja tyvärr är jag lite beroende av tradera men så sjukt kul, det hemska är att när man budar och någon budar över i sista sekunden blir man taggad och fortsätter, blir typ som en kick. Men sen när man vinner det man budat på om det nu var värt det så blir man överlycklig =) Man kan ju göra världens fynd :D

ååååå jag vann den inte! fan också.. någon lade en tia mer än mig på min favvoklänning. Måste hitta en ny nu ju=/ vet inte alls vad jag ska ha på mig på midsommar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: