solstikkan

en sprallig person med harmoni

kristihimmel

Kategori: Mitt liv

Igår blev det en promenix med mig själv i solen, så himla skönt=) efter det så gick jag och Niklas till entrum och fikade på ben&jerrys café vi tog en belgisk våffla med en kula glass jag tog med chocolate fudge. nam nam :P

På kvällen åkte vi in till gamlastan med Niklas kompis och hans tjej och drack ett glas vin och sedan ett till med lite jordgubbar till. Trevligt att sitta ute pått på gatan nära havet och lyssna på musik. Sedan gick vi vidare bara jag och sambon till en bar och drack 2 glas vin till där och vidaret ill Engelen där vi inte fick komma in för vi tydligen druckit för mycket. Då åkte vi hem istället. Haha... konstigt så borta var vi inte faktiskt och ingen kö in heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: