solstikkan

en sprallig person med harmoni

utmaning

Kategori: Mitt liv

Nu har jag fått en riktig utmaning. Imorgon åker vi til Norge och kommer hem på tisdagkväll. Jag får bara packa i en miniväska för 5 dagar!!! Hur ska det gå till att få in minst 5 outfits?



 Dessutom fick jag veta att vi ska upp och vandra i berg, Jag äger varken skor eller vindkläder, det får bli mjukisbyxor, skor har jag ett par vita löparskor. Jag handlar aldrig nödvädiga saker som jag tycker är onödiga, då blir det hellre ett par jätte höga pumps, man blir ju gladare att ta hem ett par pumps är vandringskängor. Jag ska iaf ut på stan idag med Kossi det ska bli jätte kul, har inte sett henne på säker 1½ månad!

Jag undrar hur långt vi ska vandra i Norge.. hm.. får lite panik då jag aldrig är ute och vandrar, jag gillar natur men inte kryp och bli smutsig. Som tur är har jag blivit lovad att gå på stan en dag i Malmö, då säger Niklas men jag ska väl inte behöva följa med en hel dag på stan och gå i affärer, jo sa jag. NEEEEEEEJ. Jag trodde jag kunde få fika medans. hallå hur snabbt tror han det går att gå på stan 1 timme eller. Nä en hel dag:D jippiii längtar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: