solstikkan

en sprallig person med harmoni

eksem och sjuk

Kategori: Mitt liv

Idag vaknade jag upp förkyld och frös som bara den, såg sedan på tv tills det var dags för att bege mig till jobbet. Idag har vi haft möte halva dagen, så det går bra när jag är halvt sjuk.

Igår kliade det över hela kroppen och jag har fått eksem vid midjan och på armarna och under, jag fattar ingenting, jag evt att jag har böjveckseksem men nu har jag på andra ställen, kan det vara för jag blev sjuk? eller om jag har parfymerat tvättmedel kanske? vilket jag inte haft tidigare då jag har känslig hud. Jag ska fortsätta spekulera i detta:P

Nu dricker jag kaffe och ska jobba lite innan jag slutar för dagen.



Kommentarer

  • moaa säger:

    Åh tack så mycket! :D Ja asså du anar inte hur mycket jag längtar!!!!

    2011-03-10 | 21:43:23
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: