solstikkan

en sprallig person med harmoni

Fynda på COOP

Kategori: Hanna shoppar

Idag gick jag upp tidigt och bakade en kärleksmms till Niklas eftersom att han fyler 34 år idag=) När jag började med glasyren insåg jag att jag använt bakpulver och vaniljpulver med lilalkryddmåttet och inte teskeden, ja jag var trött. Hoppas han tycker om den iaf:P

Efter det rusade jag till Centrum och köpte present från mamma och beställde en present från mig det blev ett spel till hans xbox då hans dator är för gammal haha! Han kommer dock sitta vid teven, så vad ska jag göra då? blogga:D

Beställde Dragon Age 2 till honom, det var slut på lager men dom skickar såfort det kommer in igen=)

Igår var vi och storhandlade mat för månaden i Länna. Och jag fyndade:D två neonnagellack 2 st för 20 kr. ett neonlila och ett neonröd/orange. Jätte fina! jag ska måla mina tånaglar i helgen:D, Det lila är mer neon än det syns på bilden.





Jag köpte även ett par gummistövlar med snörning fram och leopardmönster:D (gillar leopard)





Kommentarer

  • Själen säger:

    FYAN vilka fynd!!!=)

    2011-03-30 | 18:19:49

Kommentera inlägget här: