solstikkan

en sprallig person med harmoni

sjuk men glad

Kategori: Mitt liv

Idag vaknade jag frusen och mer förkyld än innan, tänkte att jag skulle orka med att åka på jobbet, men blev sämre under dagen=/ Jag sov hela dagen och drömde att jag var på besök i Luleå och köpte en ny mobiltelefon, en ljusblå Nokia, jag var nöjd, köpte den på Teknikmagasinet, men insåg att den var plastig och jag redan har en telefon, den hann bli lite smutsig då jag tog den ur förpackningen och när jag lämnade igen den igen på Teknikmagasinet lite senare, fick jag tillbaka pengarna men dom drog av 200 kr för att förpackningen var öppen!

Jag var helt förstörd, och jag skulle aldrig byta ut min älskade Iphone och dessutom förlora pengar på att köpa en ny!, det är min älskade vän den har allt, nästan, men inte som en vän, men man kan se allt som händer och alla kontakter är i den:P

What a nightmare!

Hann även med att baka ett bröd till Niklas min brödoman;P

Som tur är fck jag hem nr 3 av tidningen Nära som jag fick i julklapp att prenumerera på av Kaj(Niklas mamma katt) =) spännande och bra, handlar om andlighet och medier.




till denna blev det en stooor kopp te med honung i, mumms!



Idag blev jag förvånad! Dom ringde från klädbutiken där jag sökt jobb och vill ha mig på intervju på Måndag:D jag är så taggad, jag ska läsa på och göra allt för att få detta jobb som är så mycket roligare än det jag har:)
ihhhhhh! kan knappt bärga mig.

Nu blir det lite tv-tittande och se om vi tar oss till godissvampen för fredagsmyset;)




sqeeze!




Kommentarer

  • Mia säger:

    Ååh kul med jobbintervju, hoppas du får det! :)

    2011-03-11 | 18:10:00

Kommentera inlägget här: