solstikkan

en sprallig person med harmoni

slutet av veckan

Kategori: Mitt liv

Idag eller inatt ställde jag fram klockan en timme och stängde av att klockan själv ska göra det automatiskt! Vilket den ändå har gjort, vaknade klockan 6 och Niklas säger nu är den 7, då tänkte jag 6, 7 och min är 8! Fick lite panik så jag tittade tv:n, Micron, datorn och hans mobil och väckarklockan, sen försökte jag somna om då jag insåg att klockan var 7. Men det gick ju bra" NOT!" Vi har ju ett skatbo utanför huset, kviddeitt kviddevitt.

Ibland när man är trött vill man bara ha ett hagelgevär och skjuta den, wiiie dunk och godnatt. haha hemskt!

Idag efter jobbet ska vi skriva en handlingslista och åka iväg för att storhandla :d Nu blir det mycket kyckling,fisk och sallader innan det är dags för att vandra runt på stranden.

Sportaffärerna har nog stängt innan jag kommer hem, så får se om coop har ett hopprep:D hoppas hoppas!

Kommentarer

  • moaa säger:

    Hihi tack, okej jag började använda mina direkt igår.. De är vita men inte jätte vita nå mer x)

    2011-03-27 | 17:39:00
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: