solstikkan

en sprallig person med harmoni

städat!

Kategori: Mitt liv

Idag har jag tvättat kläder och diskat 2 ggr och dessutom gjort korvstroganoff, haha Niklas sa åå det har jag inte fått sen vi blev tillsammans, vilket är snart 1½ år! Men vadå, jag har fobi för att bli sambofet! så jag lagar all mat varjedag och det blir onyttigt en gång i veckan för att ha lite kontroll:D

Imorgon kommer själen, kl 10.00 ska jag möta henne vid flygbussarna, konstigt, det var ett tag sen, tänk om hon är annorlunda?! jag är som lite nervös, det är ju ingen dejt med en okänd, men iaf:P

På lördagen blir det utgång:D Det ska bli sjukt roligt, shake it shake it shake! :D

Ikväll slutar jag 22.15 då kommer min sambo att hämta upp mig, igår kom han aldrig så jag var hemma halv 12 på natten, då låg han och sov i soffan, stackars.. han är så trött!





Kommentarer

  • sophia säger:

    hoppas inte alltför mkt hänt med mig sen 3 månader sen..kanske lite fetare möjligen haha, och lite mer pms ;D

    2011-03-22 | 19:51:42

Kommentera inlägget här: