solstikkan

en sprallig person med harmoni

lill lördag

Kategori: Mitt liv

Idag blir det att skriva CV då jag var lite trött igår, jag sov till kl 11 idag och var död som en sill, sedan gick jag till coop och postade iväg lite paket:D nu har jag bara 3 saker kvar att posta sen är det över.. haha Det blir några saker till jag ska lägga ut sedan har jag blivit av med allt jag inte använder, det jag inte fått sålt ska jag ge till min lillasyster.

Nu är det bara 16 dagar kvar till själen kommer:D jippi, jag har tagit ledigt hela den helgen så att vi ska umgås och gå på stan och prata om allt som hänt, blir nog inget sova alls då:P

På fredag är jag ledig=) då ska jag plugga lite på gymmet och storhandla med min sambo och göra min tavla och borra upp hatthyllan:D Det kan vara bra om alla gäster på lördagen kan hänga upp kläderna i hallen. då blir det bilder sen:D Det ska bli sjukt kul med inflyttningsfest:D

Det ska bli skönt att kunna hänga kläderna i hallen istället för att hänga det i klädkammaren eller på stolarna i vardagsrummet :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: