solstikkan

en sprallig person med harmoni

Helgen

Kategori: Mitt liv

ojoj.. ritigt kul var det på lördagen med inflyttningsfest. Vi städade och förberedde hela dagen innan alla skulle dyka upp.

Jag gjorde snacks, ca 70 minipizzor med olika fyllnnigar. Och även gurkrulle med krabbröra i som Mathilda hjälpte till med.

Vi blev 6 personer då hälften tyvärr var sjuka, tråkigt men kul hade vi ändå!:D

vi drack sommarbål som Niklas gjorde med vin,vodka,alkoholfricider och skogsbärscider 4,5% och lite frukter:D tjejerna gillade det men männen tyckte det var för sött:P

Vi tog en taxi allesammans till Berns där vi drack och dansade lite, dom hade ett baa dansgolv längst ner:D med house och electro musik:D "GILLA" och även en terass som var inglasad. Vi kom i tid, 10 minuter senare var det smockfullt vid garderoben och långa köer att komma in, dock är inträdet dyrt 200 kr, inte riktigt värt, men sjukt mysigt ställe, så vi ses fler ggr berns:D

Sedan åkte vi hem jag och Niklas och sov halva söndagen. Vi hade konstant huvudvärk hela söndagen, visste inte vad jag skulle göra. Niklas mådde också dåligt, nu blir det lugn helg men sedan komemr själen och då blir det utgång på ett nytt PLACE:D

Skojjsigt.

v.15 kommer min syster och stananr till v.16 i slutet:D Det ska bli kul, längesedan, då blir det en stanrundan igen:D

Imorse gick jag upp och knappade ihop ett CV som jag ska lämna in imorgon:D sedan tänkte jag köra igång med träningen igen denna vecka, känner mig alldeles för trött och har ätit lite gott senaste tiden:P

Lunch/Middag om en timme ska bli gott:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: