solstikkan

en sprallig person med harmoni

14 timmar sömn

Kategori: Mitt liv

Idag har jag sovit som en stock, jag vaknade efter 14 timmars sömn, idag skule jag jobbat men dom reparerar toaletterna på jobbet så jag får vara hemma med betalt:D! så himla skönt. Jag säga att jag varit trött efter allt jobbade, på tal om det måste i jobba 4 timmar till övertid nästa vecka så då kommer det bli 206 timmar som jag jobbat under maj månad! helt sjukt. Hoppas verkligen på en fet lön. Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag kommer upp till Luleå, det ska bli kul att träffa alla :D längtar.

Idag har vi slappat och städat lägenheten så det luktar mumma hemma, snart dags för att sätta kycklingen i ugnen. Det blir kycklingfilé med tapenade och sparris med tomater i ugnen :P det ska bli riktigt gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: