solstikkan

en sprallig person med harmoni

9 dagar kvar

Kategori: Mitt liv

Då har jag äntligen ändrat mitt abonnemang, nu tog jag komplett så att jag får allt jag behöver i minmobil och har en fast kostnad så att inte priuset sticker iväg.

Idag är sista dagen på denna månad, så skönt. När denna da är slut ha rjag jobbat 206 timmar totalt! Bra jobbat hanna:D

Jag har inte gjort något specielt i veckan förrutom att jobab och sova, igår såg jag en halv film sedan blev det sovdags redan klockan 22.00, man börjar bli som ett bar/arbetsmyra, sova tidigt och jobba för att ha råd att äta, göra roliga saker och köpa fina kläder.

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag åker upp till Luleå och hälsar på, jag har inte varit där sedan i julas, det ska bli spännande om det kommit något nytt folk till staden eller om det är som förr, vilket det brukar vara och sedan lite nya studenter. Jag ska göra come back i stanish! och alla kommer undra var har hon varit? Det ni.. det får ni allt undra. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: