solstikkan

en sprallig person med harmoni

besök?

Kategori: Mitt liv

Idag ska mamma och Ove komma, hoppas jag, tydligen har han åkt in på sjukan inatt igen för besvär med magen fast dom opererade han för 2 dagar sedan. Mamma ska ringa mig under dagen och säga hur det blir, annars kanske dom skjuter upp resan till imorgon.

Idag jobbar jag till 19.45 sedan är jag ledig i en dag:D då ska jag sova ut och gå en promenad runt årstaviken, härligt:D sen blir det nog städning också som är så kul.

Jag har hittat det perfekta jobbet som jag ska söka, som modeassistent!! det måste jag bara få! Imorgon ska jag göra mig snygg och göra en videopresentation. Önska mig lycka till!

Kommentarer

  • Jenny - AnAngelGirl säger:

    Åååååh!!! Vad kul!! Hoppas att du får det jobbet! Det hade vart helt perfekt för dig gumman!! STOOOORT Lycka till!! Kraam<3

    2011-05-06 | 13:23:10
    Bloggadress: http://anangelgirl.blogg.se/
  • S säger:

    Tilllycke...

    2011-05-06 | 14:57:54

Kommentera inlägget här: